Acer Iconia Tab 10 A3-A40FHD 10,1 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia Tab 10 A3-A40FHD 10,1 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Remco 09-02-2018

In eerste instantie zag alles er mooi uit. Mooi scherm, goede speakers. Op een gegeven moment viel op; de accu is steeds leeg. Het blijkt dat het micro-usb stekkertje los in het chassisdeel zit. Daardoor denk je dat de tablet opgeladen wordt maar in werkelijkheid gebeurt dat dus niet. Het rode laadlampje gaat steeds weer uit, ook als de accu nog lang niet vol is.
Onze zoon werd er gek van en wij ook. Wij hebben het product na een week teruggestuurd om ons geld terug te krijgen.

Pluspunten

• mooi scherm
  • prima geluid

Minpunten

• uiterst slecht chassisdeel

Marc 09-06-2017

Prima tablet

Naar mijn mening goede snelle tablet
voor deze prijs een zeer hoge resolutie 1920 x 1200 wat echt kraakhelder beeld geeft
tablet werkt zonder problemen en app na app zonder snelheid te verliezen, geluid is ook goed
alleen het laden duurt erg lang en tablet is weer snel ontladen tijdens normaal gebruik

Pluspunten

• Schermresolutie
  • Geluid
  • Licht gewicht
  • Snelle tablet ook voor zware games
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Accuduur kort
  • Laden duurt erg lang

Gerard Stel 20-04-2017

Ik heb nog nooit 'n tablet gehad waarvan de accu zo kort mee ging.
Na opladen loopt ie in 15 minuten van 100% naar 90% terug
Daarna gaat het wat langzamer maar langer dan 5 uur gaat ie echt niet mee.
Gewoon 'n hele slechte accu.!!!!! En dat komt niet doordat ik de helderheid van het beeld
voluit heb staan want die staat op ca 30 %, anders is het nog veel sneller gedaan met de accu.
Verder weinig op de tablet aan te merken beeldscherpte is prima, prijs is goed maar voor
ongeveer dezelfde prijs zijn er betere tablets te koop.
Ik heb gelijktijdig de Lenovo Tab3 10.1 plus aangeschaft en die is vele malen beter
op bijna alle vlakken.

Pluspunten

• Prijs
  • Beeld en geluid
  • Bijna "kale" Android

Minpunten

• Accu
  • Accu
  • Accu

Hans Vonk 08-03-2017

Groot en helder scherm, goede accuduur, snel, goed geluid

Een goede tablet voor een redelijke prijs. Waar voor je geld. Begint al met een behoorlijk intern geheugen van 32 Gb, mooi scherm, heeft een mooie uitvoering (goudkleurige knoppen en boxen), helder beeld. En alles in een bijpassende hoes gekocht, die je makend 360 graden kunt draaien, dus zowel staand als liggend in deze stand neer te zetten.

Pluspunten

• intern geheugen
  • 10 inch scherm
  • snel
  • goed geluid

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen bedenken

Per Leenders 19-01-2017

Makkelijk te bedienen

Prima apperaat. Mooi design, goed beeld, makkelijk te bedienen en goed geluid. Accuduur kan ik nog niet goed beoordelen maar lijkt me ook prima. Good value for money.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Weet ik niet

Klaas 07-01-2017

Geweldigge prijs

Super tablet voor super prijs in vergelijk met andere merken deze gekozen speciaal voor prijs maar ook bedienings gemak zoals luidsprekers en volume knop aan de voor zijde

Pluspunten

• Prijs
  • Scherp scherm
  • 4 speakers aan de voorkant
  • Goede accu

Tienray39a 23-10-2016

Aanrader

Moesten de Ipad op het werk inleveren. Wilde niet meer uitgeven dan 250 euro. Na veel op internet te hebben vergeleken, uiteindelijk uitgekomen bij deze A3-A40. Bleek de goede keuze. Voor minder dan 200 euro een tablet die qua gebruiksgemak en snelheid niet zichtbaar onder doet aan de Ipad die ik had. Goed beeld, gebruiksvriendelijk, snel, geheugen in tegenstelling tot de Ipad wel uit te breiden, 3x zo goedkoop. Kortom, super tevreden.

Pluspunten

• Prijs
  • Snelheid
  • Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Minder accessoires beschikbaar